Ruta de passarel·les a Els Muntanyans de Torredembarra
Us proposem una ruta senzilla per a fer en família i que us permetrà conèixer com era antigament el litoral català i descobrir una gran varietat de flora i fauna. Parlem de l’Espai Natural dels Muntanyans a Torredembarra!
L’inici de la ruta pot ser des del mateix nucli de Torredembarra o bé des d’uns dels pàrquings que trobareu al costat dels Muntanyans. Des de Sortir amb nens hem optat per començar la ruta des del pàrquing, on només començar trobareu un mirador amb unes vistes panoràmiques de les platges de Torredembarra i Creixell!
Ah! Important abans de començar: no es permet l’entrada de gossos per tal de conservar la fauna i flora de l’espai.
La ruta pels Muntanyans passa a través de passarel·les de fusta, travessant l’espai natural. La distància és d’uns 6 km i trigareu una hora i mitja en fer-la. Això sí, tingueu en compte que després s’ha de tornar!
Sigui quina sigui la distància que feu, de segur que us quedeu amb ganes de més! Caminar pels Muntanyans és fer un viatge en el temps i visitar l’antic litoral català tal com era fa milers i milions d’anys amb dunes i maresmes.
Al llarg de la ruta trobareu una gran biodiversitat amb ocells, rèptils i molta vegetació.
De fet, podeu seguir les petjades dels ocells o recollir petxines (per després deixar-les al seu lloc) amb la canalla!
MÉS INFORMACIÓ
Més informació
- Distància: 6 km
- Durada: 1:30 h
- Apta per a tots els nens i nenes
- Apta per a anar en cotxet de nadó