ExpoDinos, un viatge pel passat prehistòric al Poble Espanyol
-
Fins al 21 d’abril de 2025
-
Preus entre setmana: 13,50 € entrada anticipada o 15 € pels adults, 9 € entrada anticipada o 10 € pels nens i nenes de 4 a 12 anys.
-
Preus cap de setmana: 15,50 € entrada anticipada o 17 € pels adults, 11 € entrada anticipada o 12 € pels nens i nenes de 4 a 12 anys.
-
Menors de 4 anys entrada gratuïta
-
Compreu les entrades AQUÍ
Durant els mesos de febrer, març i abril, prepareu-vos, perquè podreu fer un viatge en el temps fins a la prehistòria! Un viatge que us permetrà conèixer els increïbles éssers que hi vivien: els dinosaures. Arriba ExpoDinos al Poble Espanyol per oferir un petit tast de la història del nostre planeta mitjançant figures de dinosaures i una exposició que combina l’aprenentatge i la diversió.
L’exposició està ubicada a La Carpa del Poble Espanyol, amb una superfície de més de 600 m² on trobareu una trentena de rèpliques gegants de dinosaures, algunes d’elles animatròniques!
Us espera un T-Rex de 7 metres d’alçada o un Branquiosaure de 5 metres de llarg. També podreu gaudir de jocs i preguntes curioses per a la canalla a través de pantalles tàctils, ja que l’objectiu de l’exposició és que gaudiu, però també aprengueu un bon grapat de dades curioses sobre aquests magnífics animals prehistòrics!
Sabíeu que hi havia criatures prehistòriques que no eren dinosaures? O que existeixen diferents espècies de dinosaures? Coneixeu les diferències entre els dinosaures Ornitisquis i els dinosaures Saurisquis? Tot això i més ho podeu aprendre a ExpoDino!
Ah! I per acabar l’exposició i ser autèntics paleontòlegs durant un dia, podreu realitzar petites excavacions simulades d’esquelets de dinosaures al sorral arqueològic.
MÉS INFORMACIÓ
- data inici
- 22-02-2025
- data fi
- 21-04-2025
lloc
Poble EspanyolComarca:
- Barcelonès
- Web:
- https://bit.ly/4gtZjcD
Horari
- Entrades en línia des de 9 €
- De dilluns a divendres de 10h a 18h. Dissabtes, diumenges i festius de 10h a 19h.
- Setmana Santa del 12 al 21 d’abril de 10h a 19h